Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


اصول ازدواج موفق: نبایدهایی که در ارتباط با مردها باید رعایت کنید

بخش عمده ای از شادی یک زن در زندگی در ارتباط مستقیم با درک درست زن از شوهرش و متعهد کردن او به زندگی می باشد. در واقع زن و شوهر باید در مسیر درک متقابل گام بردارند.

همانطور که به طور طبیعی هیچ گاه یک مرد به خوبی یک زن را درک نمی کند یک زن نیز نمی تواند به خوبی یک مرد را درک کند. ولی این درک متقابل با افزایش سطح آگاهی، تمرین و از خود گذشتگی قابل دستیابی می باشد.

با توجه به اینکه زن و مرد از دو جنس مختلف اند و برای همدیگر ناشناخته می باشند بنابراین نیاز دارند که برای فهم یکدیگر تلاش کنند.

فهم جنس مخالف یک فرآیند بسیار طولانی است که در کل مسیر زندگی حاصل می شود. به خاطر همین است که می گوییم که ارتباط برقرار کردن با مردها کار سختی است.

اگر شما شش کار زیر را انجام ندهید قطعا می توانید قلب همسر خود را تسخیر کرده و رابطه خود با شوهرتان را استحکام ببخشید. با مطالعه مقاله 14 راهکار برای ازدواج شاد و موفق نیز می توانید زندگی مشترک خود را پربارتر سازید. 

1. هرگز نق نزنید!

نق نزنید

راه های بسیاری وجود دارد که می توانید نارضایتی خودتان را از چیزی که شما را اذیت می کند نشان دهید از جمله می توان به مطرح کردن مستقیم و رودرروی موضوع اشاره کرد.

اگر این راه جواب نداد از راه های دیگری مانند مراجعه به مشاور و کمک گرفتن از دیگران استفاده کنید؛ ولی این را به یاد داشته باشید که هرگز نق نزنید. نق زدن حالت طعنه آمیز و مسخره کننده دارد و هرگز باعث نمی شود که یک مرد به اشتباهش پی ببرد و کوتاه بیاید و یا تشویق به انجام کار درستی شود.

یکی از بدترین چیزهایی که یک مرد ممکن است در طول زندگی اش تجربه کند اینست که همسرش (که عاشق اوست) هر روز مانند آینه ای کمی ها، کاستی ها و نقص های او را بازتاب دهد و به قول خودمان آینه دق او شود.

من خودم به تجربه متوجه شده ام که بسیاری از ازدواج های ناموفق، در واقعیت و با یک دید منطقی می توانسته اند ازدواج های بسیار زیبا و موفقی باشند.

در واقع مشکل اینگونه ازدواج ها این است که زن و شوهرها تمایل دارند خصوصیات منفی یکدیگر را زیر سوال ببرند. این افراد تمام نکات مثبت و خصوصیات خوب همدیگر را نادیده می گیرند.

به گفته یکی از دوستانم "شما اگر به اندازه کافی انگشت شست تان را به چشم تان نزدیک کنید حتی می توانید خورشید را نیز محو کنید و آن را نادیده بگیرید."

بنابراین شما می توانید با تمرکز کردن بر روی نداشته های شوهرتان نکات مثبت یک ازدواج خوب را نیز نادیده بگیرید. پس برای بار آخر هم می گویم که سعی کنید مثبت اندیش بوده و از نق زدن جدا پرهیز نمایید.

2. هرگز به شوهرتان در جمع بی احترامی نکنید.

به شوهرتان بی احترامی نکنید

هیچ چیز به اندازه اینکه مرد جلوی دوستان و آشنایان اش توسط همسرش سرزنش شود نمی تواند مرد را عصبانی نماید. حتی چیزهای کوچک و ساده در جمع مانند چشم غره می تواند باعث خرد شدن غرور مرد شود.

حتی ممکن است که مرد در همان لحظه به این رفتار شما واکنش نشان ندهد ولی به خاطر این رفتار در درون اش یک خشم پنهان نسبت به شما پیدا می کند و این عصبانیت قطعا در زمان و شرایط دیگری بروز خواهد کرد.

3. همیشه از همسر خود تعریف کنید حتی مواقعی که دارای عیب و نقص هایی است.

از همسر خود تعریف کنید

مرد کامل و ازدواج کامل و ایده آل وجود ندارد. هیچ وقت گول آرمان گرایی (ایده آل گرایی) و ظاهر سازی زوج های دیگر و ازدواج هایی را که به ظاهر کامل به نظر می رسند، نخورید.

با این حال بسیاری از زن ها در ذهن شان به دنبال ازدواج های ایده آل و مردان کامل هستند؛ ولی این ایده آل گرایی یک سراب بی ارزش بوده و باعث عدم رضایت فرد از ازدواج اش می شود.

من زن های بسیاری را دیده ام که به دقت سلامت ازدواج خود را مورد ارزیابی قرار می دهند. بسیاری از این ارزیابی ها بدبینانه تر از واقعیت است.

بسیاری از این زن ها روی 5% از نقص های شوهرشان تمرکز می کنند و 95% خوبی های او را نادیده می گیرند. از دید بیرونی دیگران متوجه می شوند که شوهر شما یک فرد عالی است؛ چون بسیاری از کارها را به خوبی انجام می دهد. شاید شوهر شما فرد متعهد، مهربان، راستگو و مفیدی باشد اما شما به دلیل تمرکز کردن بر روی درصد کمی از کارهایی که او به خوبی انجام نمی دهد، فکر می کنید که شوهر شما یک فرد عالی نیست. مثلا اینکه برخی از زن ها می گویند که "شوهر من به اندازه کافی با من صحبت نمی کند و یا در خارج از خانه یک فرد قوی نیست" و روی این عملکردهای منفی تمرکز می کنند. ولی واقعیت این است که نباید روی چند کاستی تمرکز کرد. مثبت بیاندیشید و از همسر خود تعریف کنید و به خدا توکل کنید.

4. هیچ وقت به سادگی از کنار رابطه جنسی در ازدواج تان عبور نکنید و آن را امری معمولی تلقی نکنید.

اهمیت رابطه جنسی

رابطه جنسی برای شوهرتان یک امر حیاتی است. در رابطه جنسی خلاقیت به خرج دهید و کاری کنید که هر از چند گاهی شوهرتان کاملا شگفت زده شود. کتاب هایی وجود دارد  که می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند.

سعی کنید همیشه برای شوهرتان جذاب باشید. کارهایی که شوهرتان آنها را به خوبی انجام می دهد و باعث خوشحال شدن شما می شود را  به او بگویید. رابطه جنسی خوب در حکم زندگی بخشیدن به شوهرتان می باشد.

5. هرگز فکر نکنید که شغل شوهر شما به شما ربطی ندارد.

فکر نکنید که شغل شوهرتان به شما ربطی ندارد

یک مرد دوست دارد با زنی ازدواج کند که دید خوبی از زندگی و جامعه داشته باشد. شما باید دانش مناسبی از کارهایی که شوهرتان انجام می دهد داشته باشید و فشارهایی که او با آن مواجه است  را درک کنید.

در مواقعی که شوهرتان نیاز دارد در مورد کارش صحبت کند با او تعامل نمایید و مواقعی که می توانید برای حل مشکلات به او کمک کنید. برای او دعا کنید و به خودش نیز بگویید. در یک کلام سعی کنید یک شریک کاری خوب نیز برای همسرتان باشید.

6. هرگز بیشتر از شوهرتان به فرزندا نتان عشق نورزید.

بیشتر از شوهرتان به فرزندانتان عشق نورزید

با توجه به سال ها زندگی مشترک انجام این کار سخت نخواهد بود. به این کار "معامله بزرگ" گفته می شود. اغلب افراد بچه دار گرفتار تمام کارهای مرتبط با بچه های شان می شوند و بیشتر وقت خود را صرف فرزندان شان می کنند. اما چیزی که در این میان مورد توجه قرار نمی گیرد این است که هر روز فاصله شما و همسرتان که سال هاست با هم عهد ازدواج بسته اید بیشتر و بیشتر می شود.

 

روزی فرا می رسد که خانه شما خالی از بچه ها می شود و آنها به دنبال زندگی خودشان می روند و در اینجا است که میزان نزدیکی بین شما و همسرتان اهمیت بیشتری خواهد داشت. نباید اجازه دهید که در این زمان احساس کنید که با یک غریبه تنها مانده اید.

راه های جدیدی پیدا کنید که در حضور بچه ها نیز از وجود همدیگر لذت ببرید. زمانی که بچه ها به دانشگاه می روند زمان مناسبی است که رابطه تان و عشق تان را نو و تازه کنید. راه های جدیدی پیدا کنید که از زندگی با همسرتان لذت ببرید.

زمانی فرا می رسد که آخرین بچه نیز شما را ترک خواهد کرد و در آن زمان است که شما می توانید کنار شوهرتان بنشینید و بگویید "حداقل اجازه دادیم زمان خوب بگذرد و از زندگی لذت بردیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


msinadownload

Admin

msinadownload

http://msinadownload.loxblog.ir

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

اصول ازدواج موفق: نبایدهایی که در ارتباط با مردها باید رعایت کنید

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود